1

Téma: Instalace kořenové bariéry

Krátké video ve kterém názorně uvidíte, jak nainstalovat kořenovou bariéru. Je to pouze v němčině, ale stačí se na to podívat ikdyž nerozumíte. Komentář není až zas tak důležitý.

Obsah: Pěstitel bambusů měl problém z prorůstáním kořenů bambusu do okolí, tak mu nainstalovali kořenovou bariéru.

Tady je video: http://www.wdr.de/themen/global/webmedi … 9&ex=5

A tady komentář k videu: http://www.wdr.de/tv/ardheim/sendungen/ … 09_3.phtml

2

Re: Instalace kořenové bariéry

tady je odkaz pro bambusáře který bud nemaj na folii nebo ji z různých důvodů nechtějí wink

http://www.bambustraeume.de/bambus_eingrenzen.html

3 Naposledy upravil: Moony (06.07.2017 13:25:53)

Re: Instalace kořenové bariéry

Obnovuji starší téma, a měla bych dotaz - co se dá ještě použít jako kořenová bariera kromě spešl folie?

Jsem úplný začátečník, takže před pořízením se snažím toho co nejvíc nastudovat, ale nejvíc uvažuji o pořízení phyll. aureosulcata spectabilis, o kterém jsem se už na několika místech dočetla, že výběžkuje klidně i do metrové hloubky, tudíž by doporučovaná 65cm folie nemusela stačit.

Na zahradě jsme "zdědili" spoustu stavebního materiálu převážně z bouraček, který tam byl roky uskladněný - mimojiné trámy, vlnitý plech, tisíce cihel..
Trámy se asi použít nedají, časem shnijí, ale co ty cihly? Kdyby se z nich "postavila" bariera metr do hloubky, proderou se výběžky škvírama mezi cihlama?
Co ten vlnitý plech?
Popřípadě ztracené bednění?

Když už mám kopat metr do hloubky tak to chci udělat radši pořádně.

4

Re: Instalace kořenové bariéry

Moony napsal:

Když už mám kopat metr do hloubky tak to chci udělat radši pořádně.

Když už to chceš dělat takto pořádně a zřejmě i ušetřit použitím zmiňovaného materiálu, obalil bych boky jámy tím vlnitým plechem, nechal tak 8cm mezeru, vyzdil "na kant" z těch cihel a cementové malty vnitřní bednění a vzniklou spáru vylil betonem.

5 Naposledy upravil: Moony (06.07.2017 16:21:35)