Téma: Podzimní hnojení bambusů síranem draselným

zdar lidi
už druhým rokem na podzim hnojím síranem draselným. začal jsem, protože toto hnojivo podporuje vyzrávání pletiv a zvyšuje odolnost rostlin v zimě. pohnojil jsem je všechny v průběhu října a zvažuju, že trochu přihodim ještě tak v půlce listopadu. proto se vás chci zeptat jestli má s ním někdo zkušenost a není už pozdě?? loni žádná zima nebyla tak jsem zvědavej na tu letošní.
                 díky za vaše názory karlos

2

Re: Podzimní hnojení bambusů síranem draselným

Osobně na podzim nehnojím.

3

Re: Podzimní hnojení bambusů síranem draselným

jasně, já taky ne dusíkatým hnojivem, ale draselná sůl jen podpoří vyzrání stébel.  karlos

4

Re: Podzimní hnojení bambusů síranem draselným

Otázkou je, jestli to bez rozboru půdy má smysl. Nejsem na to odborník, ale když se hnojí průběžně NPK hnojivem, ikdyž s velkým podílem dusíku, musí se do té půdy dostat i draslík. Teď jde o to, jestli je nutné tam přidat další na podzim, či to stačí. Pokud by se z rozboru ukázalo, že je ho tam málo, tak to určitě smysl má, ale jestli ho tam bude dost na to aby si z něj rostliny vzaly co potřebují, tak to smysl nemá.

V listopadu by už taky měly rostliny spíš zatahovat a chystat se na zimu, tak je otázkou, jestli hnojení takhle pozdě má smysl. Jestli ještě budou schopny z toho dodatečného přídělu něco zužitkovat nebo ne.

5

Re: Podzimní hnojení bambusů síranem draselným

jo na tom něco je. díky za odpověď. karlos

6

Re: Podzimní hnojení bambusů síranem draselným

Dal by se udělat pokus i bez rozboru. Ale to by chtělo na jedný zahradě vysadit dvě rostliny jednoho druhu a jednu hnojit a druhou ne. Pak by se vidělo, jestli to po pár letech má vliv. Ale obávám se, že takový nadšenec, co by to zrealizoval, se asi nenajde. smile

Po nějakém čase jsem zas sebral sílu a mám i čas, takže jsem doplnil pár stránek. Na dalších pracuji. Seznam změn je průběžně aktualizován zde:

http://bambusy.info/?aktualizace-stranek

7